Vietnam 16 februari 2024.

16 februari 2024 - Hoi An, Vietnam

Vandaag een beetje uitgeslapen en dat is ook wel weer eens lekker. De groep gaat om 08.30 uur fietsen in Hoi An.

IMG_3546

IMG_3543
Wij gaan heerlijk slenteren door het centrum en misschien vinden we wel auto’s voor Patrick. Helaas geen geluk, alleen maar auto’s met Duitse of Engelse tekst erop. In het echt zien ze er toch heel anders uit. Vandaag is het ook weer 26 graden en erg vochtig warm en benauwd. Maar…….dit liever dan regen. We lopen nu echt niet meer in het Nederlandse tempo hoor, maar meer op z’n Vietnamees. Alles wat vandaag niet kan, komt morgen wel en anders maar niet.

We hebben de vis- en groentemarkt ook nog even bezocht en daarna iets gedronken in het nieuwe gedeelte van Hoi An.

IMG_3559
Daar zijn alleen maar restaurantjes en geen winkeltjes Het oude gedeelte is veel leuker en gezelliger.

Om 15.00 uur krijgen we een massage. Frank, Herman en Ankie gaan voor een full body massage en ik kies voor een been- en voetmassage en dan doe ik er ook nog maar even een manicure bij. 90 min. zijn ze met ons bezig en wat genieten we weer.

Hierna gaan we in ons hotel nog even iets drinken en eten.

IMG_3567
Vanavond worden we om 19.15 uur opgehaald om naar de avondvoorstelling in het Hoi An Impression Theme Park te gaan. ‘t Is net Eurodisney en de Efteling. Wel heel erg leuk en zoveel te zien dat je niet weet waar je het eerst naar moet kijken.IMG_3611IMG_3579IMG_3607
Als de show is afgelopen gaan we op zoek naar een restaurant. We mogen wel opschieten want ze beginnen al met opruimen en de deuren te sluiten.IMG_3617Bij restaurant Hong Phoc in Hoi An.

IMG_3620
Om 23.15 uur zijn we in het hotel terug en gaan we moe naar onze kamers. Het is weer mooi geweest voor vandaag.

17.206 stappen     -      12.4 km

Welterusten voor straks en tot morgen.

1. Annette:
    16 februari 2024
    Het is weer leuk om te lezen en foto's te kijken.
    Welterusten en voor morgen gezond weer op.
  2. Ronald en Patrick:
    16 februari 2024
    Ik ga morgen met Dounia, Boris en Leanne naar Game Mania want ik heb goed gespaard. Lieve groetjes en welterusten, Patrick en (Ronald)
  3. Gerda:
    16 februari 2024
    Leuk om zo op de hoogte te blijven weltrusten
  4. Rien Weijers:
    16 februari 2024
    Het velletje zal wel dunner worden met al die knuffel massages.
  5. Hetty Weijers-Wijgers:
    16 februari 2024
    Weer een mooie dag en.....veel gelopen!
    Trusten voor straks!

Jouw reactie