Vietnam 27 februari 2024 deel 2 geschreven door Ankie

27 februari 2024 - Can Tho, Vietnam

Ik dacht dat ze mee zouden eten, maar ze eten toch apart. Aan het eind van de weer heerlijke, zeer verrassende maaltijd krijgen we geflambeerde banaantjes. Dan komen Anja, Sony, de chauffeur en de busboy om afscheid te nemen/ de envelopjes met de fooien in ontvangst te nemen.

IMG_4508

Het is ze ook van harte gegund want het zijn drie heel prettige mannen geweest tijdens onze reis. Dan neemt Ellen het woord en bedankt ook Anja de reisleidster voor hoe ze onze reis tot een zeer waardevolle reis heeft kunnen maken. Ook Anja krijgt een envelop met inhoud.

Daarna de bus weer in die ons naar het hotel brengt. Maar eerst wordt de bus omgetoverd tot een echte discobus met muziek en veel lichteffecten. De chauffeur rijdt een extra rondje op de grote rotonde bij het hotel. Het is weer een dag geweest met een gouden randje.

1. Rien Weijers:
    Mooie fietstocht!
  2. Rien Weijers:
    27 februari 2024
    Goede vlucht naar huis! En nu uitrusten en de indrukken verwerken!
    Hetty
  3. Jos Ploeg:
    Goede terugreis!
    Wat hebben jullie een prachtige reis gemaakt. Met plezier jullie verslagen gelezen en mooie foto’s bekeken.
    We wensen jullie een voorspoedige terugreis en we spreken elkaar snel.
    Jos en Simone
  4. Ankie:
    28 februari 2024
    Lieve Ans en Ankie.
    Wat hebben jullie onze reis mooi en humoristisch beschreven.
    Ik heb enorm van Vietnam, maar ook van ons clubje genoten. Voor alle duidelijkheid: onze huwelijken hebben zich voortreffelijk staande gehouden.
    Dank voor het aangenaam met jullie verpozen.
    Dikke knuffel van mij voor jullie.
  5. Frank:
    28 februari 2024
    Ans en Ankie,
    Gelukkig mochten wij alles met jullie meebeleven. Het lezen en herinneren wat we allemaal gedaan en beleefd hebben konden we iedere dag herbeleven. Jullie hebben dat perfect weergegeven.
    Op naar de Vietnam eetbelevenis in NL (wellicht Leusden).
    Dank voor het fijne reisgezelschap en tot de volgende belevenis.
    En niet te vergeten dank voor alle leuke reacties van onze “mede reizigers op afstand”.
    Liefs, Frank

Jouw reactie