8 december Zuid Afrika

8 december 2023 - Hazyview, Zuid-Afrika

Vanochtend om 06.00 uur opgestaan en na een heerlijke douche om 07.00 uur ontbijten. Wat is het genieten als je in december buiten kunt ontbijten en dan nog de keuze hebben : gaan we in de zon of in de schaduw zitten. Frank neemt een omelet met forel

Ontbijt Misty Mountain

en ik ga voor een full house : 2 gebakken eieren met bacon, worst, tomaat en champignons

Ontbijt Misty Mountain
Om 08.15 uur vertrekken we naar Grasdorp en bezoeken onderweg de drie Rondavels in Mpumalanga.Drie Rondavels Bourke’s Luck Potholes staan daarna op het programma IMG_1455IMG_1466IMG_1458

Groepje vrouwen dansen en maken muziek voor de langskomende toeristen.

IMG_1453
Eenzaam en alleen zit hij ons te bekijken!!!!

Natuurlijk staat er nog een activiteit op het programma en dat is een wandeling naar God’s Window

IMG_1470

IMG_1474

Geluncht hebben we in Graskop. Voor ons geen pannenkoeken maar bij Divine Me een kiphamburger (niet verkeerd).

Na de lunch gaan we richting ons hotel in Hazyview voor 2 nachten. Eerst nog  even een rondje rijden door het goudmijnwerkers dorpje Pilgrims Rest en wat zien we daar……

IMG_1484
Het winkeltje van Mevr. Maes!!!!!!

Eindelijk (16.30 uur) zijn we in ons hotel

IMG_1495IMG_1494

Morgen gaan we naar het Krugerpark en vertrekken om ……. jawel 04.45 uur                Het is tenslotte vakantie!!!!

maar voor dat het zover is vanavond eerst een braai……

Groetjes en tot morgen.

1. Annette:
    8 december 2023
    Volgens mij staat er Mrs Mac's.
    Leuk om jullie verhaal te lezen.
    😘😘
  2. Sjaak en Hanny:
    8 december 2023
    Morgen vanuit de 4wheeldrive aan de zijkant zitten en goed opletten in de bosjes.
  3. Hetty Weijers-Wijgers:
    8 december 2023
    Vroeg naar bed en morgen de big five spotten! Is wel koud zo vroeg in de ochtend!
  4. Frank:
    8 december 2023
    Wij hebben er zin in. Het kan ons niet vroeg genoeg zijn als we daardoor kans hebben op de big five.
  5. Charlotte Bunnik:
    8 december 2023
    Het is nu al een avontuur!
    Morgen wordt vast geweldig !
  6. Ankie:
    8 december 2023
    Een mooie dag met straks lekker eten. En het vroege opstaan morgen is zeker de moeite waard.
  7. Daphne Kroon:
    8 december 2023
    Leuk jullie avontuur te lezen.
  8. Wilma en René:
    8 december 2023
    Op tijd naar bed als jullie zo vroeg op moeten. En als ontbijt een fullhouse.. niet verkeerd. Fijne dag morgen ;-)
  9. Jetty:
    Jullie genieten! Top!