16 december Zuid Afrika

16 december 2023 - Knysna, Zuid-Afrika

Na een lekker ontbijt om 08.30 uur weer met de bus vertrokken onderweg naar Tsitsikamma National Park.
Na ruim 2 uur rijden een koffieshop gemaakt bij de Storms River Mouth.

Een mooie groene en ruige omgeving. Even de benen strekken en voor de liefhebbers een bakkie koffie doen.

Dit ijsje eten wij maar niet……

In het Tsitsikamma park hebben wij niet de wandeling naar de hangbrug gedaan, gelopen tot aan het strand. Daarna heerlijk in de zon gezeten en genoten van de zee en de golven. Het is maar 26 graden, maar wat is het heet.

Lunchstop gemaakt bij een bungeejump plek.IMG_2245

Van deze brug kon je ongeveer 216 meter naar beneden springen.  Dat hebben wij maar niet gedaan, andere keer misschien……

Komen om 15.45 uur bij het hotel aan, in weer een schitterende omgeving. En….een mooie ruime kamer met geweldig uitzicht.

Straks gaan we nog een boottocht maken over een lagune om de rotspartij Knysna Heads te gaan bekijken.

1. Dick en Loes:
    16 december 2023
    Je zou je jaloers worden als je die foto’s ziet……geweldig!
    Valt me wel een beetje tegen van jullie dat je niet even een sprongetje van de brug hebben genomen 😜
  2. Ans Maes:
    16 december 2023
    We hebben gezegd misschien een andere keer, denk het niet hoor want het was wel erg diep naar beneden springen……
  3. Hetty Weijers-Wijgers:
    Gevaarlijk hoor zo'n magnum. Goed dat jullie deze niet eten!
  4. Annette:
    16 december 2023
    Geniet nog maar van de warmte. Hier vandaag waterkoud...Mooie foto's! 😘
  5. Sjaak en Hanny:
    Heel herkenbaar de brug over de stormrivier en kloof !!! Mooie foto’s gemaakt daar en bakkie koffie gedaan !! De kust in het tsisikamma park zag er toen wij er waren wat gehavend uit na een storm en overstromingen in de weken ervoor! Hopelijk nu weer hersteld !
    Geniet van de mooie omgeving van Knysna ! Mooie reis verder.