14 december Zuid Afrika

14 december 2023 - Oos-Londen, Zuid-Afrika

Iets over 06.00 uur vertrokken. Lunchpakket mee met voor ons 2 heerlijke wraps met kip.     Een lunchpakket bevat meestal iets van brood of sandwiches, een appel, pakje drinken, muesli reep en een klein zakje chips.

Onderweg nog wel het één en ander gezien.

IMG_2094

IMG_2090
Het was een zeer lange en vermoeiende dag van ruim 700 km rijden. Wel regelmatig een stop gemaakt maar dat was altijd bij een benzinestation. Niet de meest gezellige plek maar in een dorp is een stop niet echt verantwoord. Te gevaarlijk.

Om 18.00 uur aangekomen in het hotel na een vermoeiende reis. Wat een mooie plek direct aan het strand.

IMG_2138IMG_2139IMG_2134

Helaas maar voor 1 nacht. Het is nu nog 20 graden.

Welterusten voor straks.

1. Annette:
    14 december 2023
    Mooi en keuken om jullie zo te volgen. Voor wat ik lees ook heel vermoeiend. 😊
  2. Rien Weijers:
    14 december 2023
    Valt me tegen dat jullie zo vroeg naar bed gaan, dat was in china anders. Een biertje voor het slapen gaan was het toen.
  3. Ans Maes:
    14 december 2023
    Ja hallo toen waren we iets jonger……
    We nemen nu een bier en wijn bij het eten en daarna rollen we bijna ons bedje in.
  4. Wilma en René:
    14 december 2023
    Ik kan me voorstellen dat het uitzicht je hele vermoeiende dag weer goed maakt;-)
  5. Ans Maes:
    14 december 2023
    Het is iedere dag weer anders en we zijn zo aan het genieten. Het is een hele andere wereld.
  6. Wilma en René:
    Geweldig!!