Even bijkletsen.
17 juni 2025 - Rattendorf, Oostenrijk
We hebben hier zo’n slechte wifi dat het niet mogelijk is om regelmatig iets te schrijven.
Ga het dus nu weer eens proberen……
Gisteren hebben we niet veel gedaan, alleen wat boodschappen gedaan in Hermagor en ‘smiddags gezwommen in het Freibad van Kirchbach. Wat wij verwachten was een verwarmd zwembad maar helaas het water had de temperatuur van ijsblokjes, brrrrr zo koud.
Het was er ook zo ongelofelijk druk, we waren maar met ong.7 mensen en helaas het weer zat ook een beetje tegen, af en toe wat regen. Dus een dag van niet veel doen en je in ieder geval nergens druk om maken.
Vandaag met de bus naar Hermagor en daarna met de trein naar Klagenfurt geweest. Onderweg passeerden we de Wörthersee, waar we in 2004 in Pörtschach onze vakantie hebben doorgebracht.
Foto’s gemaakt onderweg in de trein (vandaar een andere kleur).
In Klagenfurt heerlijk rondgewandeld en natuurlijk ook even shoppen. Onszelf daarna getrakteerd op een klein ijsje…..
Het was een lange en warme dag, maar met het openbaar vervoer op pad gaan is wel heel relaxed.
Leve de uitvinding van de Kärtner Card.
Tijdens onze reizen met de bus, de trein, een kabelbaan en het zwembad hebben we toch zo’n € 150,— bespaard.
En……..geen gestress met het zoeken naar een parkeerplaats.





Hier alles goed. Hebben hier prima zomerweer. Nog veel plezier deze week.
Groetjes van ons .
Groetjes ook van Frank.
Onze vakantie zit er bijna op. We zitten nog voor de caravan maar alles is al schoongemaakt en opgeruimd. Morgen rustig ontbijten, laatste spullen inpakken, fietsen op de dissel en naar huis.
Doe morgen lekker rustig aan en voorzichtig. Zien elkaar weer snel……..KOI ofzo????
Mooie foto’s 👍