Cambrils en Salou - 25 graden.

Zoals wij dat eigenlijk altijd heel graag doen, gisterenavond rondgewandeld over de boulevard langs het strand. Gezellige drukte op straat, temperatuur perfect en de winkeltjes nog tot laat in de avond geopend.
Vandaag (14 mei) weer naar Cambrils geweest om nu het oude stadje/dorpje wat beter te gaan bekijken.

Wat een verschil met zeker 12 à 13 jaar geleden. Weinig tot geen herkenningspunten en voor mijn gevoel veel dingen veranderd. Eigenlijk ook wel normaal na zo’n lange tijd……maar toch……
In mijn herinneringen was alles ruimer en met veel meer winkels, nu idioot veel barretjes en restaurantjes.
Zelfs het kleine haventje van toen is nu een ‘ grote mensen’ haven geworden.
Maar…….
ook vandaag weer met de bus op pad!!!!!
Het lijkt wel of we een bussen-tik hebben……want ook morgen hebben we het plan om weer met de bus op pad te gaan. We gaan een dagje naar La Pineda.
Trouwens prima geregeld dit Spaanse busvervoer. Alleen op bepaalde momenten op de dag is het achterlijk druk in de bus en vol is vol maar er kunnen er nog wel een paar bij. Volproppen/aanduwen, niet zeuren, goed vasthouden en rijden maar.
Tot morgen…….
Foto’s
5 Reacties
-
Herman:14 mei 2026Zo te lezen, genieten jullie weer volop met z'n twee. Goed gedaan.👍👍
-
Ans Maes:14 mei 2026We doen ons best…..
-
Bert:14 mei 2026Dat is heerlijk, zeker met 25 graden. Hier was het vandaag binnen boulen. Dus een groot verschil met jullie...
-
Ans Maes:15 mei 2026We zullen proberen wat zonne-warmte mee te nemen.
-
Ellen:17 mei 2026Ook weer een topdag heerlijk. En mooie foto s



