Vietnam 22 februari 2024.

22 februari 2024 - Thành phố Phan Thiết, Vietnam

Het lijkt wel vakantie sinds we in Phan Thiet/Mui Ne zijn. Gisteren (tijdens onze vrije dag) niet veel meer gedaan dan een beetje zwemmen in ‘ons’ privé zwembad.

IMG_0253
We waren de enige in dit zwembad. Waarschijnlijk waren de meeste van onze groep in het andere zwembad.

IMG_0246

IMG_0244

IMG_0249

Gisterenochtend na het opstaan eerst even in de zee rondgelopen. Het zeewater heeft een heerlijke (bijna warme) temperatuur.
Na het ontbijt dus naar ‘ons’ privé zwembad. Er stond een mooie overkapping waar we snel de ligbedden hebben neergezet.

abcdf432-4d13-4a41-b0e0-7d32233d1d3b
‘s Middags nog even een partijtje jeu de boules gespeeld.

IMG_390130754907-e4dd-4623-9714-f1081387dbca

Tjonge tjonge wat is het warm, we stoppen na 1.5 partijtje boulen. Snel afkoelen met een biertje.

De dag van vandaag is eigenlijk niet heel anders verlopen. Het enige verschil is dat we het partijtje jeu de boules hebben omgeruild voor een shop-moment.

Op de vraag en elleboogstomp van de taxi-chauffeur of we iets willen gaan eten en mijn elleboogstomp terug en de opmerking nee we gaan shoppen, werd de taxi stilgezet en rap omgekeerd om ons daarna bij de winkels af te zetten. We waren anders het dorp zo uitgereden zonder ook maar in 1 winkel te zijn geweest.

Vanavond weer heerlijk gegeten in het hotel.

d7b6bcc2-8b0e-45d4-bcb3-16853f8d26e0
Nog even een potje kaarten en dan de koffers weer netjes inpakken, want morgen gaan we voor 3 nachten naar Ho Chi Minh (Saigon).

Voor straks welterusten en tot morgen.

1. René en Wilma:
    22 februari 2024
    Lekker luilakken dus voor een keertje :-)
  2. Lia Veenman:
    22 februari 2024
    Wat een luxe, wat een zaligheid ☀️
  3. Hetty Weijers-Wijgers:
    22 februari 2024
    Genieten. Het is ook vakantie!
  4. Marjan:
    23 februari 2024
    Heerlijk zo’ n privézwembad.
  5. Nicolette:
    23 februari 2024
    Wat een naar leven hebben jullie!!! Maar ik zou nu graag met je willen ruilen.

Jouw reactie